Jump to content

AdyWTF

Global Moderator

About AdyWTF

  • Rank
    Moderator - Tried

Profile Information

  • Sex
    Male
  • Nume SA:MP
    AdyWTF

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. AdyWTF

    [PREZENTARE] Sollozzo Alfonso

    Bun venit!
  2. Lewis Hamilton a câștigat Marele Premiu al Bahrainului, însă performerul cursei a fost Charles Leclerc. Francezul de 21 de ani de Ferrari a condus perfect aproape toată cursa și doar ghinionul a făcut să nu-și adjudece prima victorie din carieră. Pe final, motorul monopostului Ferrari a avut o problemă, iar Leclerc a fost nevoit să cedeze prima poziție, fiind depășit de Hamilton și Bottas. La un moment, dat, o imagine surprinsă la boxe înfățișa un mecanic în lacrimi pentru cele întâmplate. La finalul cursei, în paddock, cvintuplul campion mondial l-a felicitat pe tânărul său rival, parcă nevenindu-i să creadă cât de rapid a fost și cum a condus. Vezi mai jos dialogul dintre Lewis Hamilton și Charles Leclerc: Hamilton: Ai condus excelent în acest weekend. Leclerc: Da... Hamilton: Chiar ai condus fantastic! Leclerc: Până la acea problemă... Hamilton: Omule, ai un viitor lung în față! Leclerc: Sper. Hamilton: Știu că e nasol în acest moment, dar ai un foarte lung drum în față, așa că... Leclerc: Mulțumesc foarte mult! MP al Bahrainului | Hamilton, fair-play superb față de Charles Leclerc Imediat după ce a ieșit din monopost, Lewis Hamilton a oferit interviul oficial, însă la un moment dat l-a îmbrățișat pe francezul de la Farrari chiar în timpul interviului și l-a lăudat pentru cursa făcută. "Tipul ăsta de aici va avea multe victorii în viitor, așa că îl felicit", a spus Hamilton la final, în timp ce îl îmbrățișa pe Leclerc. MP al Bahrainului | Leclerc, cel mai tânăr pilot care obține pole-position din istoria Ferrari După un weekend dominat de piloții Ferrari, Leclerc a plecat din pole-position, fiind cel mai tânăr pilot din istoria Ferrari care obține pole-ul. În plus, francezul de 21 de ani este al 99-lea pilot care reușește pole-position în cea de-a 999-a cursă din istoria Formulei 1. În timpul cursei, deși avea la un moment dat un câștig de jumătate de secundă pe tur față de Hamilton, motorul i-a cedat lui Leclerc, care a fost nevoit să cedeze locul de lider al cursei în favoarea lui Hamilton. Leclerc a fost depășit și de Bottas, carea terminat pe 2, în timp ce Leclerc a supraviețiut cumva și a terminat al treilea.
  3. Moment emoționant în lumea Formulei 1. Mick Schumacher, fiul lui Michael Schumacher, a avut prima sa experiență pe un monopost al scuderiei Ferrari. Pilotul de 20 de ani a făcut câteva tururi pe circuitul de la Sakhir din Bahrain. În urmă cu 15 ani, pe 4 aprilie 2004, Michael Schumacher câștiga Marele Premiu al Baharainului, după ce lua startul din pole position, tot la bordul unui monopost Ferrari. Monopostul Ferrari pe care l-a condus Schumacher jr. este modelul 2019, cu care finlandezul Kimi Raikkonen şi italianul Antonio Giovinazzi concurează în acest sezon al Campionatului Mondial de Formula 1. Embedded video Formula 1 ✔ @F1 A Schumacher. A Ferrari. @SchumacherMick drives out for the first time for @ScuderiaFerrari #F1Testing 30.1K 9:53 AM - Apr 2, 2019 7,112 people are talking about this Twitter Ads info and privacy Antrerior, înaintea Marelui Premiu al Belgiei din 2017, Mick Schmuacher a condus monopostul cu care tatăl său a câştigat în, 1994, titlul de campion mondial cu Benetton pe circuitul de la Spa-Francorchamps. Campion european de Formula 3 în sezonul trecut, Mick şi-a făcut debutul în Formula 2 la sfârşitul săptămânii trecute, pe aceeaşi pistă din Bahrain, clasându-se pe locurile 8, respectiv 6 în cele două curse la care a participat. Tânărul pilot urmează să testeze miercuri un monopost al echipei Alfa Romeo (fostă Sauber), motorizată de Ferrari. Michael Schumacher a câștigat de șapte ori titlul mondial Michael Schumacher deţine în continuare recordul de victorii în Formula 1, 91. Fostul pilot german a cucerit în total şapte titluri de campion mondial, cinci dintre ele alături de Ferrari, între 2000 şi 2004. Schumacher senior s-a despărţit de scuderia italiană în 2006, când s-a retras din activitate, revenind apoi în competiţie alături de Mercedes, între 2010 şi 2012, fără vreun să înregistreze însă nicio victorie. După accidentul de schi suferit în decembrie 2013, Michael Schumacher nu a mai avut nicio apariţie publică. Fostul pilot a fost operat de două ori pe creier, pentru a înlătura cheagurile de sânge, dar a rămas paralizat.
  4. Mick Schumacher, fiul septuplului campion mondial german de Formula 1 Michael Schumacher, a reuşit al doilea timp în testele desfăşurate marţi pe circuitul din Sakhir din Bahrain, în care a efectuat 56 de tururi (303 km) la volanul unui monopost Ferrari 2019, scrie BBC. Cel mai bun timp al său a fost de 1 min. 29.976 sec, obţinut sub privirile mamei sale Corinna şi a bunicii sale, pilotul de 20 de ani, fiind devansat doar de olandezul Max Verstappen (Red Bull) - 1 min. 29.379 sec. Mick Schumacher, urmărit de mama sa, Corinna Mick Schumacher: "M-am simțit ca acasă!" "Am apreciat această zi. Am avut impresia că sunt la mine în garaj încă din primul moment, cu multă lume care mă cunoaşte de când eram mic. M-am simțit ca acasă", a comentat Schumacher jr. într-un comunicat dat publicităţii de scuderia Ferrari. "SF90 este incredibilă din cauza forţei sale, dar ea este şi suplă de pilotat, iar din acest motiv m-am simţit foarte bine. Am fost impresionat de puterea de frânare a unui monopost de Formula 1. Mi s-a părut că pot frâna din ce în ce mai târziu, iar maşina intra în viraj oricum", a adăugat el. Campion european de Formula 3 în sezonul trecut, Mick Schumacher şi-a făcut debutul în Formula 2 la sfârşitul săptămânii trecute, pe aceeaşi pistă din Bahrain, clasându-se pe locurile 8 şi 6 în cele două curse la care a participat. Tânărul pilot, al cărui tată a câştigat Marele Premiu al Bahrainului pe 4 aprilie 2004, după ce a luat startul din pole position, urmează să testeze azi un monopost al echipei Alfa Romeo (fostă Sauber), motorizată de Ferrari. Mick Schumacher a avut marţi prima sa experienţă adevărată într-o maşină de Formula 1 modernă, după ce a mai pilotat anterior monopostul cu care tatăl său a câştigat, în 1994, titlul de campion mondial cu Benetton pe circuitul de la Spa-Francorchamps, înaintea Marelui Premiu al Belgiei din 2017. Mick Schumacher are 20 de ani Michael Schumacher, record de victorii în Formula 1 Michael Schumacher, care nu a mai avut nicio apariţie publică după accidentul de schi suferit în decembrie 2013, deţine în continuare recordul de victorii în Formula 1, cu 91 de Mari Premii câştigate. El a cucerit în total şapte titluri de campion mondial, cinci dintre ele alături de Ferrari, între 2000 şi 2004. Schumacher senior s-a despărţit de scuderia italiană în 2006, când s-a retras din activitate, revenind apoi în competiţie alături de Mercedes, între 2010 şi 2012, fără vreun să înregistreze însă nicio victorie.
  5. Sebastian Vettel, pilotul scuderiei Ferrari, nu știe dacă va mai concura și după încheierea contractului cu actuala sa echipă. Germanul în vârstă de 31 de ani a fost deranjat de felul cum a evoluat Formula 1 și de desele modificări de regulament. "Nu voi continua in Formula 1 doar de dragul de a fi aici", a spus Vettel într-un interviu în presa britanică. "Formula 1 este acum mai mult un spectacol și o afacere decât un sport. Sunt sigur că voi continua să pilotez anul acesta și cel viitor, dar nu știu ce se va întâmpla cu regulamentele. Nimeni nu știe acum. Trebuie să fie o decizie cu privire la ceea ce vrem, dacă spunem că suntem un spectacol, apoi să aducem la spectacol. Simt că pierdem atât de mult timp și energie cu reglementări care nu sunt doar scumpe, ci și pentru nimic" , a completat germanul. Sebastian Vettel este de patru ori campion mondial Sebastian Vettel a terminat Marele Premiul al Baharinului pe locul 5. Pilotul german a fost întrecut și de noul său coechipeir de la Ferrari, Charles Leclerc, care s-a clasat pe poziția a treia. Cursa de duminica trecută a fost câștigată de Lewis Hamilton (Mercedes). Pilotul britanic l-a felicitat pe Charles Leclerc după terminarea cursei. Sebastian Vettel a fost cel mai rapid în această dimineață la testele efectuate în Bahrain, la care Mike Schumacher a fost al nouălea pe un monpost Alfa Romeo. Sebastian Vettel este cvadruplu campion mondial. A cucerit cununa cu lauri în 2010, 2011, 2012, 2013, toate pe vremea când conducea un monopost al echipei Red Bull. În 2015 a semnat pentru Ferrari, cu care a fost vicecampion mondial în 2017 și 2018. A câștigat 52 de curse la Formula 1 și a urcat de 111 ori pe podium. A plecat de 55 ori din pole position.
  6. După accidentul grav din iarna lui 2014, despre Michael Schumacher au vorbit doar alţii. Considerat de mulţi cel mai mare pilot de curse, neamţul a fost multă vreme în comă, iar acum familia l-a mutat la Mallorca, în Spania, de unde informaţii oferite despre el sunt contradictorii. Unii spun că nu se mişcă, alţii că urmăreşte cursele de Formula 1. Înaintea etapei care va rămâne în istorie, cea din China, care va fi duminică, ora 9:00, în direct pe Digi Sport 1 şi pe siteul digisport.ro pentru abonaţii RCS-RDS, s-a declanşat o furtună în lumea acestui sport. "Problema lui (n.r. Michael Schumacher) este că nu are limite", a declarat Bernie Ecclestone, fostul şef al Formulei 1 într-un interviu acordat pentru Sport Bild. În ajutorul lui Schumacher a sărit fostul impresar al pilotului, Willie Webber. Ajuns la 88 de ani, Ecclestone a făcut referire la incidentul de la Jerez, din 1997, când Schumi a intrat în adversarul său, Jacquers Villeneuve. "Scandalurile au adus foarte multă publicitate, dar nu într-un mod pozitiv", a mai afirmat Ecclestone înaintea cursei din China. În plus a mai spus că "revenirea lui Schumacher în Formula 1 în 2010, după ce se retrăsese, a fost o mare greşeală". Michael Schumacher a intrat cu monopostul în Jacques Villeneuve la Jerez În 1997, atunci când Villeneuve a câştigat titlul mondial, în ultima etapă a avut loc un accident provocat de Schumacher, care a intrat în adversarul său. Neamţul a abandonat, dar canadianul a continuat şi a câştigat trofeul final. Comisarii de cursă l-au acuzat atunci pe Schumi că a făcut special, la cum cum ar fi procedat şi cu trei ani mai devreme cu Damon Hill. Cum septuplul campion mondial nu are cum să se apere din cauza accidentului suferit la schi, Willi Weber, fostul său manager, a fost cel care a făcut-o şi a numit stupide afirmaţiile fostului boss al F1. "Schumacher a făcut accidentul cu jumătate de inimă, ca german ştia că e ceva de rahat" "Ca şofer de curse, trebuie să mergi uneori dincolo de limite. Nimeni nu a ştiut mai bine decât Michael, care a devenit cel mai de succes pilot de curse din toate timpurile. Bernie ştie şi el. Adevărul că Villeneuve l-a invitat să intre în el. I-am spus lui Michael, dacă o faci, fă-o aşa cum trebuie, aşa cum Prost şi Senna au făcut-o de o duzină de ori. Dar el a făcut-o cu jumătate de inimă pentru că ştia, ca german, că este de rahat", a declarat Willi Webber pentru Kolner Express. "Schumacher l-a pus pe Ecclestone şi F1 într-un loc unde nu au mai fost niciodată şi nu va mai putea fi din nou. Şi, totuşi, acum vorbeşte aşa despre Schumi, care nu poate vorbi pentru el", a mai spus fostul manager al lui Michael Schmacher.
  7. În 1950, la Silverstone, a avut loc prima cursă din istoria Formulei 1. La acea vreme, întrecerea era destinată doar piloților, în sensul că punctajele se adunau doar în dreptul acestora, nu și pentru constructori. "Campionatul mondial al piloților" a fost astfel înființat în 1949, cu un an înaintea primei curse oficiale de Formula 1, cu toate că această denumire încă nu fusese aleasă. Abia din 1958 s-a decis înființarea unui "Campionat Mondial al Constructorilor" (câștigat de Vanwall), inspirat după primul "Campionat Mondial de Autoturism", fondat în 1925. Chiar și înainte de 1950 s-au organizat mai multe întreceri premergătoare fenomenului care avea să devină Formula 1, însă regulamentele erau destul de vagi. La acea vreme, în 1950, după o întrecere care a avut 7 etape, primul campion mondial a fost italianul Giuseppe Farina, la volanul unei Alfa Romeo, după ce l-a învins la limită pe colegul său Juan Manuel Fangio. Argentinianul avea însă să câștige campionatul mondial în anii 1951, 1954, 1955, 1956 și 1957, stabilind un record de 5 titluri mondiale, care a rezistat timp de 45 de ani, până când Michael Schumacher a devenit campion mondial pentru a șasea oară, în 2003. Așa arăta primul volan al unei mașini de Formula 1: Formula 1 - În doi ani de la prima cursă, numărul de Mari Premii s-a dublat În 1952 și 1953, numărul de curse pe sezon a crescut de la 7 la 15, Ferrari adjudecându-și 14, dintre care 11 au fost câștigare de celebrul Alberto Ascari. Din acel moment, Marele Circ a trecut printr-o mulțime de transformări și controverse. Interesant este că, în acele vremuri, în calendar erau incluse și curse de Indy 500, fapt considerat o "anomalie", având în vedere că circuitul american era unul oval, iar mașinile erau diferite. După 11 sezoane, Indy 500 a ieșit din calendar, în 1961. O altă controversă a fost aceea că, până la începutul anilor ’70, erau acceptate și mașini de F2 la start. Cel mai cunoscut caz a fost în 1967, când Jacky Ickx a obținut al treilea timp în calificări, la volanul unei Matra MS5, la 10 secunde în spatele pole-ului antologic semnat de Clark, dar devansând nume faimoase de la volanul unor mașini de Formula 1 cu cilindree dublă: Stewart, Gurney, Surtees, Brabham sau Amon. 1980 - an de cumpără în Marele Circ și nașterea "Campionatului Mondial de Formula 1" Astfel s-a ajuns la un adevărat război între cele două foruri, FISA și FOCA, iar urmarea a fost că rezultatele din Marele Premiu al Spaniei, din 1980, au fost anulate. Această cursă a fost și ea luată în calcul pentru ca FIA să ajungă la această cifră de 1.000, care va fi sărbătorită în China. Astfel, stingerea acestui război și întâlnirea de la Maranello au dus la semnarea primului acord Concorde, care a adus schimbări semnificative. S-a anunțat oficial că primul Campionat Mondial al Piloților, din 1950, a fost reunit cu Cupa Internațională a Constructorilor, care apăruse în 1958, sub un singur nume, iar astfel s-a născut Campionatul Mondial de Formula 1. Primele titluri sub această titulatură au fost acordate în 1981. Nelson Piquet este primul pilot care a putut primi titulatura de Campion Mondial în F1, iar Williams a fost prima echipă care a deținut titlul de Campioană Mondială a Constructorilor în F1.
  8. Ferrari nu se mai ascunde și recunoaște existența ordinelor de echipă. O spune chiar directorul general al Scuderiei, Mattia Binotto, care pare să nu țină cont de forma excelentă a tânărului Charles Leclerc. "Cu siguranță, ca echipă, trebuie să dăm prioritate echipei și să încercăm să maximizăm punctele scuderiei la finalul cursei. Dacă există o situație de 50-50, unde trebuie să luăm o decizie, avantajul ar fi dat lui Sebastian, din simplul motiv că Sebastian are experiență mai multă cu echipa în Formula 1. A câștigat 4 campionate și cu siguranță, pentru noi, el este pilotul care e cel mai probabil să se lupte pentru titlu", a spus Binotto. În etapa trecută, la Marele Premiu din Bahrain, puștiul de 21 de ani a devenit cel mai tânăr pilot care obține pole-position în istoria Ferrari. În plus, francezul este al 99-lea pilot care a reușit pole-position în cel de-al 999-lea grand prix din istoria Formulei 1. Cursa care a urmat a fost una incredibilă reușită de Leclerc. Deși avea la un moment dat un câștig de jumătate de secundă pe tur față de Hamilton, motorul i-a cedat lui Leclerc, care a fost nevoit să cedeze locul de lider al cursei în favoarea lui Hamilton. Francezul a fost depășit și de Bottas, care a terminat pe 2, în timp ce el a "supraviețuit" cumva și a trebuit să se mulțumească cu locul al treilea. La final, lui Hamilton nu i-a venit să creadă ce a reușit tânărul Leclerc și l-a felicitat. Directorul de la Ferrari și-a nuanțat apoi declarațiile. "Ceva cu care am căzut de acord cu ambii piloți este ca, în decurs de câteva curse, lucrurile se pot schimba din varii motive - ghinion sau oricare ar fi situația - ne putem schimba poziția, fără îndoială. Dar pe circuit ei sunt liberi să se lupte. Pe circuit, dacă unul dintre ei este cu certitudine mai mai rapid, va fi avantajat. De fapt, cred că Charles a avut șansa să fie în pole-position în Bahrain, a avut șansa de a lupta pentru victorie și a avut poziție bună în Bahrain", a precizat Binotto. Reacția lui Charles Leclerc nu s-a lăsat prea mult așteptată. "Păi înțeleg. În final, așa cum am mai zis și la precedentele curse, într-o echipă cred că avem nevoie de un număr 1 și un număr 2, dar voi avea grijă să schimb lucrurile cât de repede posibil. Trebuie să fiu în față încă din calificări, dar nu e ușor. Cu siguranță că Sebastian este extrem de rapid, dar eu trebuie să-mi fac treaba în mașină", a punctat Leclerc. Sebastian Vettel și-a spus și el punctul de vedere. "Acesta este în general un subiect care mai mult e încălzit decât e pus în practică. E mereu interesant pentru oameni să pună asemenea întrebări. Există atît de multe posibilități în timpul cursei. Ați văzut la cursa trecută că nu ne călcăm pe picioare atunci când o mașin e mai rapidă decât alta. Nu e mereu prea mult de zis, ci mai mult de întrebat", a spus Vettel. Formula 1 - cursa 1.000 din istorie. Marele Premiu al Chinei e în direct la Digi Sport 1 Pe 14 aprilie, Marele Premiu al Chinei va intra în istorie. Va fi cursa cu numărul 1.000 din Formula 1. În 1950, la Silverstone, a avut loc prima cursă din istoria Formulei 1. De altfel, Marea Britanie este una dintre cele doar două țări care au organizat neîntrerupt curse de F1, de la prima ediţie, din 1950, alături de Italia. În Marea Britanie, cursele s-au desfășurat pe 3 circuite, de-a lungul istoriei, în timp ce Italia are două circuite. Totodată, Marea Britanie a dat cei mai mulţi campioni mondiali, 10: Hamilton (5 titluri), Stewart (3), Clark (2), Graham Hill (2), Hawthorn (1), Surtees (1), Hunt (1), Mansell (1), Damon Hill (1) şi Button (1).
  9. Lewis Hamilton a obţinut o victorie istorică în China, în cursa cu numărul 1000 din Formula 1. Podiumul de la Shanghai a fost completat de Valtteri Bottas și Sebastian Vettel. Hamilton a devenit lider în clasamentul general. Diferenţa dintre britanic şi colegul său de la Mercedes Valtteri Bottas, plecat din pole-position la Shanghai, s-a făcut la start. Hamilton a plecat bine, l-a depăşit pe finlandez şi a condus permanent în Marele Premiu al Chinei. Prima controversă a apărut la scurt timp dupa start: pentru a doua oară în acest sezon, Ferrari a intervenit cu ordine de echipă şi l-a obligat pe Charles Leclerc să îi cedeze locul 3 lui Sebastian Vettel. Aceasta a rămas şi ordinea pe podium - Hamilton, urmat de Bottas şi Vettel. Leclerc a sosit pe locul 5, în spatele lui Max Verstappen. Lewis Hamilton este noul lider la general, cu 68 de puncte, şase în plus faţă de Valtteri Bottas.
  10. Mercedes a reușit "dubla" în cursa cu numărul 1000 din istoria Formulei 1. Lewis Hamilton a câștigat Marele Premiu al Chinei, fiind urmat de coechipierul său, Valtteri Bottas. Un moment extraordinar s-a petrecut în turul cu numărul 37, atunci când piloții Mercedes, aflați pe primele două poziții, au intrat la boxe în același timp. O manevră extrem de riscantă, care însă a fost executată impecabil de mecanicii echipei. Aceștia au schimbat pneurile în timp record, iar imaginile au făcut rapid înconjurul lumii. Plecarea în cursă a fost, de asemenea, inedită. Doar o dată în istoria de 1000 de curse a Formulei 1 s-a mai întâmplat ca primele 5 linii la start să fie ocupate, în ordine, de piloții de la 5 echipe - Mercedes, Ferrari, Red Bull, Renault și Haas.
  11. Momentul în care ambii piloți Mercedes au intrat la boxe în același timp, în Marele Premiu de Formula 1 al Chinei, a făcut înconjurul lumii. Mecanicii constructorului german au fost lăudați de toți specialiștii pentru rapiditatea cu care au reușit să schimbe pneurile lui Lewis Hamilton și Valtteri Bottas. Campionul mondial en-titre era liderul cursei în acel moment, fiind urmat de coechipierul său finlandez. Ca atare, cei doi au intrat la boxe în această ordine, decizie care s-a dovedit a fi extrem de inspirată pentru echipă. Nu însă și pentru Bottas, care a afirmat că se simte dezavantajat, deoarece a pierdut timp. "Am fost foarte îngrijorat! Știi că urmează să pierzi timp, pentru că ești mașina din spate. Am întrebat echipa dacă pot intra mai târziu la boxe sau dacă pot continua fără să mai opresc, dar riscul să cedeze pneurile era prea mare, nu știam dacă pot să termin cursa.", a declarat Valtteri Bottas. Finlandezul, care a pierdut poziția de lider în clasamentul general în favoarea coechipierului său, a mai spus decizia echipei l-a privat de singura șansă pe care o avea să câștige cursa. "Am pus acele întrebări, pentru că dacă puteam face ceva diferit, altceva decât să opresc imediat după Lewis, ar fi fost singura mea șansă să câștig cursa. Știam că dacă intrăm amândoi, cam asta a fost, doar dacă nu se întâmpla vreo nebunie. Dar, sunt fericit că oprirea a decurs bine. Am pierdut timp, dar puțin, așa că echipa a făcut o treabă bună. Acum, privind din punctul de vedere al echipei, cred că a fost cel mai bun lucru pe care puteam să-l facem, pentru a fi siguri de primele două poziții. Cât despre mine, probabil că aș fi vrut să-mi asum riscul (n.r. de a nu opri), dar, gândindu-mă acum, nu știu dacă pneurile ar fi rezistat.", a mai spus Bottas.
  12. Capcom a dezvăluit colaborarea cu Hyde, numele de scenă al muzicianului japonez Hideto Takarai. În vârstă de 50 de ani, Takarai este un artist deosebit de apreciat pe meleagurile nipone, fiind, încă de la începutul anilor ’90, solistul vocal al trupei L'Arc-en-Ciel. De asemenea, sub titulatura Hyde, Takarai a lansat nu mai puţin de patru albume solo, precum şi opt single-uri. Cel mai recent, Mad Qualia, va fi folosit pentru promovarea în Japonia a jocului Devil May Cry 5, după cum puteţi vedea şi în clipul de mai jos. Mai mulţi ani au trecut de la evenimentele din DMC4, povestea lui Devil May Cry 5 începând cu o nouă invazie demonică în Red Grave City. Deşi şi-a pierdut unul dintre braţe, tânărul vânător de demoni Nero (unul dintre eroii jocului precedent), împreună cu partenera sa Nico, acceptă provocarea, locaţia lui Dante (celălalt erou jucabil din DMC4 şi eroul principal al seriei) nefiind cunoscută. În total, producătorii promit că Devil May Cry 5 va avea nu mai puţin de trei eroi jucabili (Nero, Dante şi V). Hideaki Itsuno, regizorul lui Devil May Cry 4, şi echipa sa se ocupă şi de realizarea lui DMC5, fiind folosit motorul grafic RE Engine (ce şi-a făcut debutul în Resident Evil 7: Biohazard). Devil May Cry 5 urmează să fie lansat pe 8 martie 2019, în versiuni pentru PlayStation 4, Xbox One şi PC. Sursa: https://jocuri.go4it.ro/stiri-si-articole/diverse/devil-may-cry-5-este-promovat-prin-intermediul-unui-videoclip-muzical-17884897
  13. AdyWTF

    [Prezentare]CrossFireXYZ

    Maramuresean de-al meu, welcome!
  14. The Game Bakers, studioul independent din spatele jocului de acţiune Furi (disponibil în momentul de faţă pentru PC, PlayStation 4 – unde a fost oferit şi abonaţilor PlayStation Plus –, Xbox One şi Nintendo Switch), a dezvăluit noul său proiect: Haven. Haven promite să fie fundamental diferit faţă de Furi, fiind vorba, de această dată, despre un RPG cu elemente de aventură, pe care producătorii îl descriu drept o poveste despre dragoste, răzvrătire împotriva regulilor şi… mâncare. Jucătorii vor intra în pielea unui cuplu care, pentru a-şi salva povestea de iubire, se refugiază pe o planetă pierdută. În ciuda condiţiilor aspre, singurul lucru care contează pentru aceste personaje este să rămână împreună. Haven va putea fi abordat atât solo, cât şi în mod co-op, producătorii recomandând să împărtăşiţi experienţa jocului cu acea persoană specială din viaţa dvs. The Game Bakers lucrează deja de doi ani la acest titlu, mai multe detalii despre joc urmând să fie dezvăluite în curând. Haven va fi lansat pentru PC şi console. Sursa: http://jocuri.go4it.ro/stiri-si-articole/rpg/haven-un-rpg-de-dragoste-ce-va-putea-fi-jucat-cu-persoana-iubita-17883554
  15. Google se pregăteşte de o intrare furtunoasă pe piaţa jocurilor video, dacă ar fi să ne luăm după invitaţiile pe care le-a trimis pentru o conferinţă de presă ce va avea loc în cadrul Game Developers Confernce 2019, pe 19 martie 2019, în Moscone Center din San Francisco. Conform acestor invitaţii, Google promite că “totul va fi dezvăluit” în cadrul acestui eveniment, existând numeroase indicii deja conform cărora realizatorii celui mai popular motor de căutare din lume lucrează la o nouă tehnologie de game streaming. Cu nume de cod Yeti, aceasta ar urma să stea la baza unui serviciu bazat pe abonament lunar ce va rula pe dispozitivele Chromecast sau pe o eventuală consolă livrată de Google. Mai mult, se pare că Google a găzduit întâlniri cu numeroşi producători şi în cadrul GDC 2018 şi E3 2018 pentru a se asigura că aceste companii vor susţine această nouă platforma. Mai mult, se zvoneşte că Google ar fi achiziţionat şi o serie de jucători importanţi din industrie, în încercarea de a dobândi conţinut exclusiv pentru viitoarea sa platformă. De asemenea, în toamna anului trecut, Google a organizat o sesiune de beta test pentru un astfel de produs, sub numele de Project Stream, în care participanţii au avut ocazia de a juca Assassin’s Creed Odyssey prin game streaming prin intermediul browser-ului Chrome. Testul s-a încheiat la începutul anului acestuia, participanţii fiind rugaţi să-şi ofere adresele de e-mail pentru a putea fi contactaţi cu noutăţi despre această nouă tehnologie. Sursa: http://jocuri.go4it.ro/stiri-si-articole/diverse/google-se-pregateste-sa-intre-pe-piata-jocurilor-video-amenintare-pentru-sony-microsoft-si-nintendo-17883839

Board Life Status


Board startup date: November 19, 2017 14:34:23
×