Jump to content

AdyWTF

Global Moderator

About AdyWTF

  • Rank
    Moderator - Tried

Profile Information

  • Sex
    Male
  • Nume SA:MP
    AdyWTF

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Capcom a dezvăluit colaborarea cu Hyde, numele de scenă al muzicianului japonez Hideto Takarai. În vârstă de 50 de ani, Takarai este un artist deosebit de apreciat pe meleagurile nipone, fiind, încă de la începutul anilor ’90, solistul vocal al trupei L'Arc-en-Ciel. De asemenea, sub titulatura Hyde, Takarai a lansat nu mai puţin de patru albume solo, precum şi opt single-uri. Cel mai recent, Mad Qualia, va fi folosit pentru promovarea în Japonia a jocului Devil May Cry 5, după cum puteţi vedea şi în clipul de mai jos. Mai mulţi ani au trecut de la evenimentele din DMC4, povestea lui Devil May Cry 5 începând cu o nouă invazie demonică în Red Grave City. Deşi şi-a pierdut unul dintre braţe, tânărul vânător de demoni Nero (unul dintre eroii jocului precedent), împreună cu partenera sa Nico, acceptă provocarea, locaţia lui Dante (celălalt erou jucabil din DMC4 şi eroul principal al seriei) nefiind cunoscută. În total, producătorii promit că Devil May Cry 5 va avea nu mai puţin de trei eroi jucabili (Nero, Dante şi V). Hideaki Itsuno, regizorul lui Devil May Cry 4, şi echipa sa se ocupă şi de realizarea lui DMC5, fiind folosit motorul grafic RE Engine (ce şi-a făcut debutul în Resident Evil 7: Biohazard). Devil May Cry 5 urmează să fie lansat pe 8 martie 2019, în versiuni pentru PlayStation 4, Xbox One şi PC. Sursa: https://jocuri.go4it.ro/stiri-si-articole/diverse/devil-may-cry-5-este-promovat-prin-intermediul-unui-videoclip-muzical-17884897
  2. AdyWTF

    [Prezentare]CrossFireXYZ

    Maramuresean de-al meu, welcome!
  3. The Game Bakers, studioul independent din spatele jocului de acţiune Furi (disponibil în momentul de faţă pentru PC, PlayStation 4 – unde a fost oferit şi abonaţilor PlayStation Plus –, Xbox One şi Nintendo Switch), a dezvăluit noul său proiect: Haven. Haven promite să fie fundamental diferit faţă de Furi, fiind vorba, de această dată, despre un RPG cu elemente de aventură, pe care producătorii îl descriu drept o poveste despre dragoste, răzvrătire împotriva regulilor şi… mâncare. Jucătorii vor intra în pielea unui cuplu care, pentru a-şi salva povestea de iubire, se refugiază pe o planetă pierdută. În ciuda condiţiilor aspre, singurul lucru care contează pentru aceste personaje este să rămână împreună. Haven va putea fi abordat atât solo, cât şi în mod co-op, producătorii recomandând să împărtăşiţi experienţa jocului cu acea persoană specială din viaţa dvs. The Game Bakers lucrează deja de doi ani la acest titlu, mai multe detalii despre joc urmând să fie dezvăluite în curând. Haven va fi lansat pentru PC şi console. Sursa: http://jocuri.go4it.ro/stiri-si-articole/rpg/haven-un-rpg-de-dragoste-ce-va-putea-fi-jucat-cu-persoana-iubita-17883554
  4. Google se pregăteşte de o intrare furtunoasă pe piaţa jocurilor video, dacă ar fi să ne luăm după invitaţiile pe care le-a trimis pentru o conferinţă de presă ce va avea loc în cadrul Game Developers Confernce 2019, pe 19 martie 2019, în Moscone Center din San Francisco. Conform acestor invitaţii, Google promite că “totul va fi dezvăluit” în cadrul acestui eveniment, existând numeroase indicii deja conform cărora realizatorii celui mai popular motor de căutare din lume lucrează la o nouă tehnologie de game streaming. Cu nume de cod Yeti, aceasta ar urma să stea la baza unui serviciu bazat pe abonament lunar ce va rula pe dispozitivele Chromecast sau pe o eventuală consolă livrată de Google. Mai mult, se pare că Google a găzduit întâlniri cu numeroşi producători şi în cadrul GDC 2018 şi E3 2018 pentru a se asigura că aceste companii vor susţine această nouă platforma. Mai mult, se zvoneşte că Google ar fi achiziţionat şi o serie de jucători importanţi din industrie, în încercarea de a dobândi conţinut exclusiv pentru viitoarea sa platformă. De asemenea, în toamna anului trecut, Google a organizat o sesiune de beta test pentru un astfel de produs, sub numele de Project Stream, în care participanţii au avut ocazia de a juca Assassin’s Creed Odyssey prin game streaming prin intermediul browser-ului Chrome. Testul s-a încheiat la începutul anului acestuia, participanţii fiind rugaţi să-şi ofere adresele de e-mail pentru a putea fi contactaţi cu noutăţi despre această nouă tehnologie. Sursa: http://jocuri.go4it.ro/stiri-si-articole/diverse/google-se-pregateste-sa-intre-pe-piata-jocurilor-video-amenintare-pentru-sony-microsoft-si-nintendo-17883839
  5. Exista diferite site-uri de acest gen, n-ar avea rost sa-l tinem, parerea mea. Nici nu are activitate aceasta sectiune, ultima postare e din noiembrie 2017. Edit:
  6. Propunere: Eliminarea unor sectiuni care chiar nu-si au rostul. De ex: Magazinul Virtual Cu ce ne va ajuta aceasta propunere: Mai putine sectiuni, cu atat mai bine. Sunteti de acord sa ajutati la dezvoltarea / punerea in aplicare a propunerii?: Da Alte precizari: .
  7. În luna decembrie a anului trecut, John Romero, mintea creativă din spatele primelor două jocuri DOOM, a anunţat că va sărbători cea de-a 25-a aniversare a seriei prin lansarea unui nou expansion pack pentru primul DOOM, numit Sigil, care va adăuga jocului un al cincilea episod. Acesta va include nu mai puţin de nouă niveluri noi single player, precum şi nouă hărţi noi pentru DeathMatch, toate acestea fiind concepute chiar de către Romero. Sigil va necesita versiunea completă a primului DOOM pentru a putea fi rulat. Lansarea lui Sigil fusese programată, iniţial, pentru în luna februarie a acestui an, cei de la Limited Run Games promiţând şi ediţii fizice foarte limitate ale acestui expansion realizat de John Romero, acestea urmând să includa şi o coloană sonoră realizată de chitaristul Buckethead (ex-Guns n’Roses). Din păcate, probleme logistice legate de disponibilitatea acestor ediţii fizice au determinat amânarea lansării lui Sigil, aceasta fiind reprogramată pentru luna aprilie 2019. Din fericire, cei care nu ţin neapărat la muzica lui Buckethead vor avea acces şi la o versiune digitală a noului expansion Sigil, aceasta urmând să poată fi descărcată în mod gratuit tot în aprilie. Sursa: http://jocuri.go4it.ro/stiri-si-articole/shooter/sigil-noul-expansion-pentru-doom-a-fost-amanat-17880350
  8. Warner Bros. Interactive Entertainment a încheiat un parteneriat cu Nerdist pentru realizarea unei mini-serii numite “The Science of Mortal Kombat”, cele şase episoade urmând să fie prezentate de Kyle Hill, gazda emisiunii “Because Science”, şi Allen Pan, protagonistul canalului de YouTube “Sufficiently Advanced”, specializat în experimente ştiinţifice. Pe parcursul acestei mini-serii, cei doi vor încerca să reproducă în viaţa reală câteva dintre mişcările speciale ale personajelor din jocurile Mortal Kombat, ajutaţi fiind de invitaţi speciali precum campionul UFC Daniel Cormier sau CM Punk, fost campion WWE. În primul episod, pe care îl puteţi urmări în întregime mai jos, gazdele show-ului “The Science of Mortal Kombat” iau ca exemplu fatalitatea lui Sub-Zero din Mortal Kombat 11, încercând să spargă, doar cu o lovitură de pumn, un cap uman îngheţat. Mortal Kombat 11 va avea o poveste bazată pe manipularea timpului, în centrul căreia se va afla Kronika, primul boss feminin din istoria seriei Mortal Kombat, o zeitate capabilă să controleze scurgerea timpului.. Producătorii se laudă cu un nou motor grafic, iar modul Story, atât de apreciat în titlurile precedente ale seriei, va reveni şi în MK11, în timp ce jucătorii îşi vor putea crea propriile variaţii de personaje, personalizandu-şi astfel luptătorii preferaţi din serie. Evident, la acest capitol, vom avea parte şi de personaje clasice din serie, precum Scorpion, Raiden, Sonya Blade, Sub-Zero, Baraka, Skarlet, Kano, Jade sau Kabal dar şi de luptători noi precum Geras, aliat al lui Kronika, capabil, la rândul său, să manipuleze nisipurile timpului. Mortal Kombat 11 va fi lansat pe 23 aprilie 2019, în versiuni pentru PlayStation 4, Xbox One şi PC. Jocul urmează să-şi facă apariţia şi într-o versiune pentru Nintendo Switch. Sursa: https://jocuri.go4it.ro/stiri-si-articole/diverse/reality-show-bazat-pe-viitorul-mortal-kombat-11-poate-fi-reprodusa-in-realitate-fatalitatea-lui-sub-zero-17880418
  9. Astăzi s-a lansat mult aşteptatul shooter Metro Exodus, continuare directă a precedentelor două titluri din serie: Metro 2033 şi Metro Last Light. Una dintre cele mai atrăgătoare caracteristici ale noului joc este tehnologia RTX de la NVIDIA, pe care studioul producător 4A Games a promis că o va implementa în joc. Prin intermediul acesteia, realizatorii au inclus în Metro Exodus iluminare globală şi efectul de ambient occlusion realizate cu ajutorul tehnicilor de ray tracing în timp real. Evident, pentru a profita de acestea, aveţi nevoie de o placă video din noua generaţie NVIDIA GeForce RTX 2x00. Pentru a vă lămuri dacă o ivestiţie într-un astfel de upgrade este justificată în acest moment, colegii de la canalul de YouTube Cycu1 au realizat o comparaţie video (disponibilă un pic mai sus), oferind atât secvenţe din Metro Exodus când efectele RTX sunt activate, cât şi corespondetele ce nu beneficiază de această tehnologie. Rezultatele s-ar putea să vă surprindă. Drept bonus, am adăugat un clip (realizat tot de Cycu1), care, pe lângă comparaţia RTX On vs. Off, include şi secvenţele similare din ediţia pentru consola Xbox One X a jocului Metro Exodus. Metro Exodus este disponibil, începând de astăzi, în versiuni pentru PlayStation 4, Xbox One şi PC. Astăzi s-a lansat mult aşteptatul shooter Metro Exodus, continuare directă a precedentelor două titluri din serie: Metro 2033 şi Metro Last Light. Una dintre cele mai atrăgătoare caracteristici ale noului joc este tehnologia RTX de la NVIDIA, pe care studioul producător 4A Games a promis că o va implementa în joc. Prin intermediul acesteia, realizatorii au inclus în Metro Exodus iluminare globală şi efectul de ambient occlusion realizate cu ajutorul tehnicilor de ray tracing în timp real. Evident, pentru a profita de acestea, aveţi nevoie de o placă video din noua generaţie NVIDIA GeForce RTX 2x00. Pentru a vă lămuri dacă o ivestiţie într-un astfel de upgrade este justificată în acest moment, colegii de la canalul de YouTube Cycu1 au realizat o comparaţie video (disponibilă un pic mai sus), oferind atât secvenţe din Metro Exodus când efectele RTX sunt activate, cât şi corespondetele ce nu beneficiază de această tehnologie. Rezultatele s-ar putea să vă surprindă. Drept bonus, am adăugat un clip (realizat tot de Cycu1), care, pe lângă comparaţia RTX On vs. Off, include şi secvenţele similare din ediţia pentru consola Xbox One X a jocului Metro Exodus. Metro Exodus este disponibil, începând de astăzi, în versiuni pentru PlayStation 4, Xbox One şi PC. Sursa: http://jocuri.go4it.ro/stiri-si-articole/shooter/metro-exodus-rtx-on-vs-rtx-off-iata-cum-arata-jocul-cu-efectele-de-ray-tracing-in-timp-real-activate-17876732
  10. Cu aproximativ o lună rămasă până la apariţia pe piaţă a jocului, cei de la Codemasters au dezvăluit cerinţele de sistem necesare pentru a rula corespunzător DiRT Rally 2.0. Din fericire, specificaţiile minime sunt foarte accesibile şi nici cele recomandate nu sunt tocmai “de speriat” pentru un joc lansat în 2019. Cerinţe minime: • OS: Windows 7, Windows 8, Windows 10 (doar 64-bit) • Procesor: AMD FX4300 sau Intel Core i3 2130 • Memorie RAM: 8 GB • Video: AMD Radeon HD7750 sau NVIDIA GeForce GTX650Ti • DirectX: versiunea 11 • Conexiune la Internet de tip Broadband • Stocare: 50 GB disponibili • Sunet: placă de sunet compatibilă cu DirectX Sistem recomandat: • OS: Windows 7, Windows 8, Windows 10 (doar 64-bit) • Procesor: AMD Ryzen 5 2600X sau Intel Core i5 8600K • Memorie RAM: 8 GB • Video: AMD RX Vega 56 sau NVIDIA GeForce GTX 1070 • DirectX: versiunea 11 • Conexiune la Internet de tip Broadband • Stocare: 50 GB disponibili • Sunet: placă de sunet compatibilă cu DirectX DiRT Rally 2.0 urmează să fie lansat pe 26 februarie 2019, în ediţii pentru PlayStation 4, Xbox One şi PC.
  11. Ultimii ani au reprezentat o revenire de senzaţie pentru cei de la Capcom, compania readucând în prim plan jocuri foarte apreciate, atât de public, cât şi de presa de profil. Resident Evil 7 a revigorat seria ce a pus bazele genului survival horror, Monster Hunter: World a adus în sfârşit foarte populara (mai ales în teritoriile asiatice) vânătoare de monştri pe consolele actuale şi pe PC, devenind cel mai bine vândut joc din istoria companiei, iar Mega Man 11 a oferit fanilor continuarea pe care o aşteaptau de prea mulţi ani. Iar anul 2019 începe cum nu se mai poate mai bine pentru Capcom, cu Resident Evil 2 şi Devil May Cry 5 (aşteptat în luna martie). Hmm, ceva nu se leagă: un pic mai sus vorbeam despre Resident Evil 7, iar acum Capcom lansează Resident Evil 2? Ori japonezii nu stăpânesc noţiunea cifrelor arabe, ori ceva nu se leagă în această “succesiune” a seriei. Ei bine, în urma succesului înregistrat de versiunea remasterizată a remake-ului primului Resident Evil (adaptare pentru consolele moderne şi PC a versiunii din 2002 de Nintendo GameCube, la rândul său o reinterpretare actualizată a jocului iniţial de pe PS1), Capcom a decis să continue în această direcţie, actualul Resident Evil 2 fiind un remake al jocului omonim lansat acum mai bine de douăzeci de ani. Jocul de GameCube s-a axat însă pe împrospătarea aspectului grafic şi reînregistrarea dialogurilor (primele jocuri Resident Evil sunt faimoase şi din cauza calităţii puţin spus îndoielnice a replicilor vorbite), păstrând însă gameplay-ul cât mai apropiat de original, inclusiv camerele fixe prin intermediul cărora era privită acţiunea, precum şi controlul nu tocmai intuitiv conform standardelor actuale. Capcom a decis să-şi lărgească orizonturile cu acest nou remake, noul Resident Evil 2 reprezentând mai degrabă o nouă viziune asupra originalului, povestea şi locaţiile originale fiind păstrate, însă adaptate unei formule de joc mai degrabă contemporane. Pe scurt, noul joc este abordat dintr-o perspectivă third person over the shoulder (la rândul său popularizată de Resident Evil 4, o altă veritabilă revoluţie în cadrul acestei serii), cu o schemă de control cât se poate de actualizată, care menţine însă unele limitări ce ţin atât de factorul nostalgic, cât şi de formula de joc survival în sine. De altfel, viziunea nouă asupra lui Resident Evil 2 se defineşte fix prin această combinaţie inedită de nou şi vechi, în cantităţi aproape perfect dozate de către Capcom. Astfel, în timp ce controlul se aseamănă acum cu cel al unui shooter third person tradiţional, inventarul rămâne la fel de “claustrofobic”, forţând jucătorul se gestioneze “la sânge” resursele de care dispune (muniţie, ierburi pentru viaţă, obiecte legate de rezolvarea quest-urilor etc.). În acest sens ajută şi revenirea lăzilor de depozitare, plasate strategic, de obicei, lângă punctele unde se poate salva, marcate din nou, se putea altfel, de câte o maşină de scris. Mai mult, pe nivelul avansat de dificultate, pentru a salva, sunt necesare şi panglicile ribbon atât de familiare celor care au avut ocazia să încerce şi ediţiile originale ale acestor jocuri. Mediile de joc au fost “reinterpretate” în acelaşi mod, păstrând locaţiile (precum secţia de poliţie din Raccoon City) şi conceptele iniţiale, fiind adăugate însă arii noi, precum şi moduri diferite de a rezolva puzzle-urile presărate prin joc. Design-ul de bază a rămas însă acelaşi, fiind bazat pe navigarea locaţiilor în lung şi în lat (ce implică destul back tracking) pentru a găsi acel item ce-ţi va permite să progresezi. Bineînţeles, nu lipsesc nici momentele alimentate de nostalgie, în care vei recunoaşte, cu un mare zâmbet pe faţă, locuri şi personaje importante din jocul de acum două decenii, aduse din nou la viaţă cu ajutorul tehnologiei actuale. Un alt ingredient care nu poate lipsi dintr-un joc Resident Evil sunt morţii vii, noul Resident Evil 2, asemenea materialului-sursă, fiind împânzit de zombies. Evident, impactul pe care îl au acest gen de inamici nu mai este ce era odată, Capcom având însă marele merit de a reuşi să-i facă relevanţi şi în 2019. Poate că nu ne mai speriem atât de uşor de un “amărât” de zombie, însă atunci când atacă în grup, când te surprind cu atacuri din întuneric sau când se ridică după ce au încasat deja 3-4 gloanţe în cap, tensiunea creşte la cote alarmante. Acest echilibru fin dintre tensiunea permanentă generată de prezenţa constantă a acestor cadavre umblătoare şi nevoia de a-ţi gestiona într-un mod eficient inventarul pentru a putea supravieţui reprezintă chintesenţa lui Resident Evil 2. Iar panica poate ajunge la niveluri critice atunci când în peisaj apare şi modelul de Tyrant T-103 alintat drept “Mr. X”, o creatură programată să urmărească şi să elimine personajul interpretat de jucator, ce nu poate fi doborâtă cu ajutorul armelor convenţionale purtate de acesta. Cu alte cuvinte, atunci când Mr. X ţi-a dat de urmă, vechea zicală conform căreia “fuga este ruşinoasă, dar e sănătoasă” este mai valabilă ca niciodată. Iar neobositul Tyrant te va urmări aproape pe întregul parcurs al jocului, intensitatea crescândă a paşilor săi fiind singurul indiciu pe care jucătorul îl primeşte în acest sens. Şi pentru că tot a venit vorba de personajele principale, la fel ca în original, şi în noul Resident Evil 2 jucătorii pot opta între Leon S. Kennedy şi Claire Redfield (ambii eroi “cu vechime”, aflaţi însă, narativ vorbind, la debut în cadrul seriei). În funcţie de alegerea făcută, veţi beneficia de un arsenal diferit de arme, precum şi anumite secţiuni de poveste, secvenţe cinematice şi apariţia unor personaje diferite faţă de cele caracteristice celuilalt erou. Scheletul campaniei va rămâne însă acelaşi. Mai mult, odată finalizată campania iniţială, se deblochează posibilitatea de a fi reluată într-o versiune modificată (scenario B), alături de celălalt personaj. Vă recomandăm călduros să parcurgeţi măcar o dată ambele variante ale campaniei, alături de ambele personaje, pentru a experimenta tot ceea ce are de oferit Resident Evil 2. Pe lângă faptul că veţi întâlni alte personaje, veţi beneficia şi de nişte secţiuni jucabile din perspectiva altor personaje, pe care vă lăsăm să le descoperiţi singuri. Nu în ultimul rând, chiar dacă scenario B poate părea familiar la prima vedere (dacă ai terminat deja scenario A), acesta reprezintă un soi de “remix” al evenimentelor iniţiale, cu destule modificări şi locaţii noi pentru a menţine viu interesul. După finalizarea ambelor scenarii din campanie, se deblochează şi o serie de moduri de joc suplimentare, precum 4th Survivor, în care, din perspectiva unui nou personaj, trebuie parcurse anumite secţiuni din jocul de bază, contra timp, cu resurse limitate şi fără posibilitatea de a salva. În total, pe dificultate standard, ducerea la bun sfârşit a unei campanii (scenario A sau B) durează cam şapte ore, cu posibilitatea de a dubla acest interval (dacă parcurgeţi ambele scenarii) sau chiar de a-l cvadrupla (dacă alegeţi să jucaţi ambele scenarii cu ambii protagonişti). Aminteam mai devreme de control, care, deşi putem spune că este standard pentru un third person shooter actual, are câteva limitări pe care producătorii, cel mai probabil, şi le-au autoimpus. Astfel, lipseşte o mişcare de eschivă, care ar fi putut fi atât de utilă atunci când muniţia este pe sfârşite, iar întâlnirea cu un zombie nu mai poate fi evitată. Sau posibilitatea de a efectua atacurile de proximitate pe care atât Leon, cât şi Chris Redfield le stăpâneau atât de bine în Resident Evil 4, respectiv Resident Evil 5. Mai mult ca sigur că aceste elemente nu au fost incluse în special pentru a te face să te simţi neajutorat chiar şi în faţa celui mai pricăjit dintre zombies, însă lipsa lor chiar se simte în anumite momente mai “aglomerate” ale jocului. Ce am primit, în schimb, este posibilitatea de a riposta la atacurile unor zombies, şi de a nu pierde din sănătate, prin folosirea armamentului secundar, cum ar fi grenadele sau cuţitul. Ambele sunt consumabile acum, grenadele putând fi băgate cu forţa în gurile inamicilor (un foc de armă bine plasat duce apoi la bucăţi de cranii şi creier pe post de artificii), în timp ce un inamic poate fi înjunghiat cu cuţitul (care rămâne înfipt în acesta) pentru a-i respinge, cel puţin în primă fază, şarja. Apare astfel, după cum am mai menţionat deja de câteva ori, provocarea de a gestiona inventarul cât mai eficient cu putinţă. Evident, elementele cele mai îmbătrânite ale originalului de acum două decenii – grafica şi interpretarea vocilor – au fost refăcute în întegime, fiind folosit motorul grafic RE Engine, ce şi-a făcut debutul în Resident Evil 7. Astfel, pe lângă faptul că rulează cu un framerate destul de constant de 60 de cadre pe secundă (cel puţin pe PS4 Pro, Xbox One X şi PC), noul Resident Evil 2 reuşeşte să arate într-un mod spectaculos, vechile locaţii fiind refăcute cu lux de detalii, noile secvenţe cinematice (redate în timp real prin intermediul engine-ului) fiind mult superioare filmuleţelor prerenderizate din ediţia iniţială. Ajută şi rescrierea completă a scenariului şi interpretarea noilor actori, progresele realizate în acest domeniu de-a lungul ultimilor douăzeci de ani fiind mai mult decât evidente. Capcom nu s-a limitat doar la aplicarea unui “strat nou de vopsea” pentru acest remake, noul Resident Evil 2 reuşind să actualizeze majoritatea elementelor jocului, păstrând însă ingredientele care au făcut din titlurile seriei adevăraţi pionieri ai genului survival horror. Aşadar, Resident Evil 2 nu este doar un simplu remake, ci reprezintă un adevărat etalon pentru toţi cei care îşi propun să readucă la viaţă jocuri mai vechi. Sursa: http://jocuri.go4it.ro/resident-evil-2-review
  12. Deep Silver şi 4A Games au lansat un nou trailer pentru Metro Exodus, de această dată fiind prezentate două dintre armele pe care Artyom le va putea folosi în joc: revolverul şi pistolul mitralieră. După cum puteţi vedea în secvenţele de mai jos, ambele vor primi upgrade-uri consistente, capabile să transforme aceste arme în unelte aducătoare de moarte mult mai periculoase şi eficiente. Jucătorii vor avea din nou ocazia să intre în pielea lui Artyom, care, împreună cu un grup de Spartan Rangers, va încerca să părăsească Moscova şi să se îndrepte către estul Rusiei, în căutarea unei noi vieţi. Mediul de joc va fi mult mai deschis, cu niveluri vaste, non-liniare, în care, pe lângă ameninţările faunei mutante, protagoniştii vor avea de înfruntat condiţiile meteo potrivnice, precum şi ciclul noapte-zi dinamic. Acţiunea din Metro Exodus va avea loc pe durata unui întreg an calendaristic, producătorii promiţând şi implementarea celor patru anotimpuri. Metro Exodus va oferi suport pentru tehnologia RTX de la NVIDIA, programatorii de la 4A Games implementând în joc iluminare globală şi ambient occlusion realizate cu ajutorul tehnicilor de ray tracing în timp real. Metro Exodus va fi lansat pe 15 februarie 2019, în versiuni pentru PlayStation 4, Xbox One şi PC. Versiunea de PC a jocului va fi disponibilă, timp de un an de la apariţie, în exclusivitate prin intermediul Epic Games Store. Cerinţele de sistem pentru Metro Exodus pot fi consultate aici. Sursa: http://jocuri.go4it.ro/stiri-si-articole/shooter/metro-exodus-iata-cum-vor-arata-revolverele-si-pistoalele-mitraliera-din-joc-si-ce-upgrade-uri-vor-putea-primi-17858572
  13. Studioul rusesc Mundfish descrie Atomic Heart drept un action RPG, ce combină aventura şi secvenţele de first person shooter cu o poveste ce se desfăşoară într-un univers paralel, în perioada de apogeu a Uniunii Sovietice, unde jucătorii vor intra în pielea unui agent special, trimis de guvernul sovietic într-o misiune de recuperare a unui obiect strict secret. În clipul de mai jos, puteţi urmări nu mai puţin de 10 minute de gameplay din Atomic Heart, acestea prezentând atât secvenţe de acţiune, lupte corp la corp, explorare, cât şi schimburi de focuri. Pe de altă parte, Atomic Heart se doreşte a fi una dintre cele mai impresionante implementări ale tehnologiilor RTX din noua gamă de plăci video NVIDIA, funcţiile de ray tracing urmând să fie folosite pentru reproducerea reflexiilor, umbrelor şi efectului de ambient occlusion. În plus, jocul celor de la Mundfish va oferi şi suport pentru DLSS (Deep Learning Super Sampling). De altfel, NVIDIA nu a ratat vreo ocazie de a folosi secvenţe din Atomic Heart în prezentările sale. Pe lângă PC, Atomic Heart este aşteptat şi în ediţii pentru PlayStation 4 si Xbox One, o versiune Beta, programată pentru ultima parte a acestui an, fiind promisă celor care plasează o precomandă. Atomic Heart
  14. Propunere: Eliminare regula cu un minim un post pe zi. Cu ce ne va ajuta aceasta propunere: Degeaba ati bagat regula asta, nimeni n-o sa respecte. De exemplu unu face un topic si iese dupa aia. Tot pe acolo suntem cu activitatea, eu consider sa se stearga aceasta regula. De exemplu o zi n-ai timp de asa ceva, cum am patit ieri, am fost la o verisoara si n-am mai avut timp sa fac un post. Sunteti de acord sa ajutati la dezvoltarea / punerea in aplicare a propunerii?: Da Alte precizari: -
  15. AdyWTF

    [Propunere] - Schimbare radicala comunitate

    S-a schimbat recent tema, lasam tema asta si vedem pe viitor. Cat despre posturile vechi nu prea am o prarere atat de buna.

Board Life Status


Board startup date: November 19, 2017 14:34:23
×